Photos by: Igor Vujanović Photography & Vladimir Mladenović Photography

U suradnji s Croatian Drift Challenge-om donosit ćemo vam intervjue s vozačima koje ćete ove sezone moći gledati na već spomenutom prvenstvu. Prva utrka, nakon dvije odgode, zakazana je za 6./7. lipanj na Oryx Centru.

DRIFTERSKI INTERVJU: GORAN ŠORAK

CDC: Bok Gorane, ujedno si vozač i organizator Croatian drift challenge-a, pa nam molim te odgovori kako se boriš s obje uloge kad je organizirana CDC utrka? Ima li puno stresa, spavaš li noćima te ometa li te to s obzirom da i voziš?

Šorak: Da, u pravu ste kad aludirate na problematiku obje uloge. Nije nimalo lagano organizirati ovako prestižno natjecanje i voziti. Konstantno pratimo vremenske prognoze jer kako drift nije zanimljiv bez suhe podloge, tako nije zanimljivo niti ako nema publike i doslovno smo na iglama do zadnjeg trenutka. O ne spavanju ne treba govoriti jer protiv više sile se ne može. Pomalo se teško koncentrirati na vožnje, jer se prati sve ostalo što se dešava na eventu no pronašli smo osobe od povjerenja koje nam uvelike pomažu na sam dan eventa, tako da se nadamo nekom olakšanju. Sve u svemu, Dario i ja uvijek smo uspjeli sa svime tako da sada može biti samo lakše…

CDC: Koja su tvoja očekivanja u sezoni 2015. iz organizatorske, a i vozačke perspektive?

Šorak: Iskreno se nadam dobrim rezultatima, završiti sezonu među top 5 vozača bilo bi zaista super. Naime, ove godine konkurencija je strahovito jaka, kako od mladih nada, tj. novih vozača, tako do fenomenalno složenih automobila s preko 500 KS. Što se organizacije tiče, također se nadamo još boljim eventima, još većoj posjeti publike. Na naše evente najavili su dolaske i mnogobrojni strani vozači, ali pred sam kraj sezone iz razloga što im se dosta utrka preklapa s našima, ali to je jednostavno tako. Često i ja poželim otići voziti van lijepe naše, ali jednostavno ima previše utrka u regiji, a i privatan život i obaveze su tu. Ono što svakako želim najaviti je jedna nova destinacija na kojoj se vozi, ali o tome ćete uskoro biti obaviješteni putem medija…

Šorak 2
Još jedan u nizu atraktivno dizajniranih livery-a na trkaćim automobilima, što je vrlo bitno za marketing

CDC: Jesi li radio neki upgrade na svojem autu, i koji su ti daljnji planovi s autom?

Šorak: Jesam, radio sam svašta, gotovo sve što jedan drifter može zamisliti. Za ovu godinu pripremili smo generalno uređen motor zahvaljujući novom sponzoru Motor-diht (Bog ga blagoslovio) koji je osigurao baš svaki novi dio za motor.  Krešimir iz tvrtke DAK Motorsport  pobrinuo se oko turbine, dok je Damir Muha sve mapirao i pobrinuo se da na malom tlaku od 0,7 bara automobil razvija 700Nm i 500 KS. Dino i Dario Štambuk iz auto servisa “Štambuk” pobrinuli su se za mehaničke i limarske zahvate, dok su Osa Print i Zlatko Beganović odradili sponzorske naljepnice na “tetris”, a pripremu dizajna odradila je tvrtka Top print s kojima nas je povezao gospodin Hrvoje iz tvrtke “Karambol“. Dijelove ovjesa izradio je Frano Dukić i mislim da je sada auto na mjestu i spreman za nove užitke na stazi.

CDC: Koliko smo vidjeli 2014. godina zadala ti je dosta problema što se tiće razvoja auta, možeš li nam ukratko opisati što se događalo?

Šorak: Naime, napravio sam kobnu pogrešku prošle godine, jer sam u pola sezone stavljao kompresor koji je zadavao strahovito velike probleme tako da je otkazivao poslušnost gotovo na svakoj utrci, što me koštalo mnogo novaca i ono najbitnije plasmana…

CDC: Na koje sve utrke planiraš ići ove godine?

Šorak: Ove godine pokušat ću otići na što više utrka, uz svaku utrku Croatian Drift Challenge planiram voziti Srbiju, Sloveniju, Mađarsku te možda nešto Italije (nadam se da supruga koja mi je velika podrška u svemu ne čita ovo… (smijeh)

Šorak 1
Novo uređeni automobil sada iz V8 motora razvija 500 KS te 700 Nm okretnog momenta

CDC: Što misliš o mladim nadama hrvatskog drifta, te da li bi neke izdvojio?

Šorak: Mlade nade su ono što nam treba što se vidlo iz vožnji Tabaka, Stergara, Poljaka, Pavičića i mnogih drugih…(ako sam neke zaboravio neka ne zamjere nisu ništa manje bolji).

CDC: Da li možeš izdvojiti neki twin iz 2013./2014. koji će ti ostati u sjećanju?

Šorak: Ima ih dosta, s Brkljom u Čačku ponavljanje 5-6 puta, zatim s Dariom Folerom po kišnom vremenu u Zagrebu, twinovi s uvijek dobro raspoloženim Berdajsom gdje sam u Sloveniji vozio “finale prije finala” itd….

CDC: Imaš li neki ritual za smirivanje prije twina, ili jednostavno nemaš problem s nervozom?

Šorak: Tko kaže da nervoze nema taj laže. Po meni najgore je sjediti u autu i čekati , jer to daje dodatnu nervozu. U twin treba ići opušteno kao da je trening, ali s velikom dozom opreza jer kažem svi su odlični i sami ulazak u top 8 je gotovo pa finale.

šorak 7
Napeta borba s Markom Brkljačićem na nedavno završenoj utrci u Čačku

CDC: Da ti netko ponudi da odabereš bilo koji auto s bilo kojim specifikacijama, koji bi to bio i koje bi specifikacije imao?

Šorak: Gledajući vozače koji voze vani definitivno bih išao na provjereni LS3 motor, a od auta BMW e46 iako su i japanci strahovito dobri. No mogućnost nabavke dijelova u slučaju japanskih vozila puno je teža.

CDC: Tko te uveo u svijet drifta, i kako je protekao tvoj prvi drift doživljaj?

Šorak: Ajoj duga je to priča… Još za vrijeme AK Croatie se tu počelo dešavati nešto, a veliki krivac je Dario Foler i danas mu hvala za to. Kroz drift sam upoznao divne ljude i jednostavno po ničem lošem se ne sjećam nekog eventa….

CDC: Imaš li drift idola?

Šorak: Nisam o tome pretjerano razmišljao, ali mogao bi to biti Michael Essa, ali i mnogi drugi europski vozači, tu aludiram na Poljake.

CDC: I za kraj, može koja rečenica svim ljubiteljima/fanovima drifta?

Šorak: Svim ljubiteljima drifta želim da počnu jednog dana voziti. Danas se na tržištu mogu kupiti već gotovi drift automobili koji su za svakog početnika itekako dosta i nek ne žive u iluziji “ja to mogu složiti jeftinije“…

šorak 11
S Dariom Folerom, također organizatorom Croatian Drift Challengea na stazi