Cijene za Daciju Spring uz subvencije kreću od 86.500 kuna! Baterija od 26,8 kWh omogućava domet od 230 km. Može li iznenađujuće niska cijena opravdati neke tehnološke kompromise?

Rumunjska marka od davnina je poznata po pristupačnim automobilima, a Dacia nije htjela mijenjati svoju filozofiju ni radi električnog automobila. Unatoč skupim komponentama poput baterija i elektromotora, uspjeli su stvoriti pristupačniji električni automobil. Uz subvenciju EKO fonda već je dostupan za 13 tisuća eura, što znači da je Dacia značajno smanjila financijsko opterećenje za kupnju najjeftinijeg automobila u našoj zemlji. Naravno, takva cijena znači i neke tehnološke i prostorne kompromise. Hoće li proljeće ipak ispuniti svoju misiju?

Početna cijena mu je 141.833 kuna, a u Comfort Plus izvedbi 148.499 (bez poticaja). Početna cijena uz poticaje već od iznosi će 86.500 kuna u varijanti s opremom Comfort, dok će viša verzija Comfort Plus uz subvencije stajati 89.999 kuna.

Spring Electric dugačak je 373,4 cm, širok je 162,2 te visok 151,6 cm. Podnica je od tla udaljena 15 centimetara, a nastao je na platformi s međuosovinskim razmakom od 242,3 cm. Pored prednja dva sjedala, i straga su dva, a obujam prtljažnika je skromnih 300 litara (bez prostora ispod podnice prtljažnika gdje se opcijski nalazi rezervni kotač).

Daciu Spring okreće elektromotor od tek 33 kW, odnosno 44 KS koji se napaja iz baterije kapaciteta 26,8 kWh. Što bi trebalo biti dovoljno za deklariranih 230 kilometara dometa mješovite vožnje, odnosno u 305 km u gradu, prema WLTP-u.

Fotografija: Tim Preininger


Source link