MG F ima središnje smješteni motor i koristi stražnji pogon, a platneni sklopivi krov dodatni je element u formuli klasičnog britanskog dvosjeda. Ovaj roadster iz 1990-ih nastao je kao nasljednik sportskih modela nekadašnjeg British Leyland konglomerata; razvijan je dok je Rover bio u vlasništvu British Aerospace, a prva generacija/Mk 1  (1995. – 1999.)  je prodavana nakon što ga je kupio BMW. 

Jača verzija 1.8 rednog četverocilindarskog motora koristila je varijablino upravljanje ventilima i davala 147 KS. Radi se o Roverovoj K-seriji motora s poznatim problemom dihtunga glave i pregrijavanja, a kao moguće rješenje pokazalo se premještanje termostata i ugradnja kvalitetnijih brtvi. Ipak, taj je motor korišten u brojnim britanskim, a kasnije i kineskim automobilima (budući da su kineske tvrtke preuzele vlasništvo sredinom 2000-ih).

Stjepan trenutno prodaje svoj MG F iz 1997., na kojem je brušena glava motora prilikom obavljanja potrebnih servisa, a oglas možete pogledati ovdje.

Foto: Tomislav Keglević


Source link