Janos Szilagyi-Botond Csanyi, Mitsubishi Lancer EVO IX

ZAVRŠEN RALLY KUMROVEC!!

10. i 11. travnja ove godine vožena je prva ovosezonska utrka Prvenstva Hrvatske u Rally-u – Rally Kumrovec. Utrka je vožena dva dana, od kojih je petak (10. travanj) bio rezerviran za atraktivni “prolog” ispred Terma Tuhelj, a subota (11. travanj) za prave brzinske ispite tik do samog centra Kumrovca. Za utrku je bilo prijavljeno 48 trkaćih automobila (+ 5 predvozača).

Prolog Terme Tuhelj
Prolog, iliti “show brzinac” ispred Termi Tuhelj privukao je velik broj gledatelja koji su uživali u majstorijama vozača na kratkoj stazi improviziranoj na velikom parkingu. Prvi brzinac prologa startao je u 18:00 h, a najbrže ga je odvozio Janos Szilagyi u Mitsubishi Lanceru EVO IX. Drugo vrijeme postavio je Nenad Lončarić u Subaru Imprezi koji je svojim atraktivnim proklizavanjima oduševljavao publiku. Treće mjesto pripalo je Mađaru Antalu Kovacsu u jednom vrhunskom automobilu – Ford Fiesti R5, napravljen za nastupanje na Svjetskom Rally Prvenstvu (WRC2). Valja napomenuti da je Kovacs slučajno napravio pogrešku, te je nakon dva odvožena kruga krenuo prema cilju, pa se morao vraćati u rikverc i nastaviti dalje (vozilo se 3 kruga). Drugi brzinac prologa, ovaj put noćni (startao u 20:00 h) najbrže je odvozio već spomenuti Antal Kovacs, drugo vrijeme postavio je Szilagyi, a treće Zoran Raštegorac u Mitsubishi Lanceru EVO IX.  Prolog Terme Tuhelj nije se bodovao u sklopu same utrke, nego kao posebno natjecanje za koje su se dobivale nagrade. Tako su nagrade za prva tri mjesta nakon oba brzinca redom osvojili: Szilagyi, Kovacs i Daniel Šaškin u Mitsubishi Lanceru EVO X.

Rally Kumrovec – Kumrovec
Za vozače najinteresantniji dan bila je subota i uski brzinci koji su kako je vrijeme odmicalo sve više bili pokriveni šljunkom nanesenim zbog “haklanja” (sječenja zavoja).  Vožena su četiri kružna brzinca, po dva različita u dva smjera. Prvi brzinac najbrže je odvozio aktualni prvak Hrvatske u Rally-u Juraj Šebalj u Mitsubishi Lanceru EVO IX, a iza njega su završili Szilagyi i Kovacs, dok je četvrti bio Daniel Šaškin. Nakon prvog brzinca za nekoliko vozača, među kojima je bio i Šebalj dogodila se neugodna situacija, ustanovljeno je da nisu prošli kroz tzv. vremensku kontrolu prije dolaska na start brzinca te su diskvalificirani. Drugi brzinac tako je pripao Szilagyiu, iza njega su se smjestili Šaškin i Kovacs. Treći brzinac donio nam je veće promjene u ukupnom poretku.. Daniel Šaškin je napravio najbolje vrijeme te je zasjeo na prvo mjesto ukupnog poretka umijesto Silagyia, a treći je bio Nenad Lončarić. Antal Kovacs bio je prisiljen odustati nakon trećeg brzinca na kojem je imao tehničkih problema s automobilom (postavio 11. vrijeme). Ostao nam je još zadnji brzinac, koji je i zaključio ukupan poredak i pokazao nam pobjedničku trojku utrke:

1. Janos Szilagyi/Botond Csanyi – Mitsubishi Lancer EVO IX
2. Daniel Šaškin/Damir Bruner – Mitsubishi Lancer EVO X
3. Nenad Lončarić/Tomislav Pazman – Subaru Impreza WRX STi

Ostale rezultate možete vidjeti na linku:
http://www.akopatija.hr/livetiming/rally/results.php?event_id=27&ss_id=226&ss_number=4

Završna riječ
Gledajući sveukupni dojam utrke – doživljaj, broj vozača, broj publike i medijski odaziv, Rally Kumrovec se pokazao u vrlo dobrom svijetlu. Bilo je puno vidno zainteresirane publike, što bi svim organizatorima trebao biti jedan od glavnih ciljeva u organizaciji utrke. Također, trkaćih automobila je bilo u solidnom broju u odnosu na neke druge utrke Prvenstva Hrvatske u Rally-u, te su gledatelji mogli uživati i u atraktivnosti automobila: 12 “velikih automobila” (s 4×4 pogonom), od kojih je jedan R5 automobil (Antal Kovacs, Ford Fiesta R5), 2 automobila sa zadnjim pogonom (BMW E30 i Lada VFTS), 1 “Kit Car” (posebno pripremljeni automobil s prednjim pogonom – Renault Megane Kit Car) te mnoštvo drugih automobila s prednjim pogonom. Na ovogodišnjem izdanju Rally Kumrovca svoj debi u Rally-u, ali i u utrkama općenito imalo je i nekoliko novih vozača.. Ali o tome, i o još mnogočemu drugome moći ćete čitati na vašem automobilističkom web-portalu – Motorsport.hr!!

Tekst: Tin Beraković

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here